媒體報導

陳慧琳偷囝囝玩具 轉贈小朋友

2017年9月08日

【晴報娛樂】Kelly已經是第五年參與這項社企活動,她說希望可以幫助弱勢社群,讓他們重過開心生活︰「香港目前已經有超過170間社企,買嘅、食嘅、服務性行業等都有,我都有買過曲奇餅、朱古力。」

Kelly又會將兩個仔的玩具捐出去,「佢哋唔捨得啲玩具,每次我都要偷偷地將啲玩具放入袋拎走,不過我會同佢哋講,係捐畀無玩具嘅小朋友,佢哋聽完之後都會答應。」近年經常做義工的Kelly表示,將來一定會帶兩個小朋友去做義工,而且要真真正正幫到手。

大仔做功課慢

大仔劉昇今年升小學,Kelly慶幸他有自理能力,每日放學回家會主動做功課,只是每次測驗前,都要Kelly細心提醒,她笑言︰「大仔好乖,我可以專心照顧細佬,教細佬做功課。」對於大仔的學業成績,Kelly表示不會要求他每科都攞A,只要他明白課文,不要大意錯誤便可,她說︰「男仔有時難免粗心大意,不過佢最叻Science同Maths囉,功課做得慢,但個答案又啱喎。」

 

更多媒體報導